הקונספירטור של הטבע

אומרים שהקורונה היא נשק ביולוגי שמופץ על ידי קבוצות בעלות אינטרסים כדי לייצר סדר עולמי חדש. אומרים שזו בכלל מזימה של ארגונים בינלאומיים שמגמתם היא לדלל את אוכלוסיית העולם. גם אומרים שהרשת הסלולרית דור 5 היא זו שגורמת למגפת הקורונה.

תיאוריות על תיאוריות, שמועות על שמועות, קנוניות על קנוניות, לגבי הנגיף הקטן שמשגע את העולם. ואולי הן נכונות, בחלקן או במלואן. או הן עוד חדשות כוזבות. נכון, אין ספק שיש אנשים רבים שמונעים מרצון לשלוט על כולם. למעשה כל אדם רוצה להיות מלך העולם. אבל בפוליטיקה הכלל-עולמית הנוכחית ישנם כל כך הרבה כיוונים ונתיבים, ריבוי כוחות ורצונות, פלגים ומערכות, שאין היום שפיץ שמסוגל לקחת שליטה כללית על הגלובוס.

קחו לדוגמה את סין. מאז התפרצה המגפה בשטחה הפכה סין מושמצת בזירה הבינלאומית. מי יקנה את מה שהיא מייצרת? מי ייסע לטייל על החומה הגדולה בעולם? סין ניזוקה כתוצאה מהנגיף, ועוד נראה כמה היא תצנח במדדים. כאלה הם חוקי הקשר בעולם הגלובלי: אם האחד מזיק לאחר, הנזק עושה סיבוב מהיר סביב הכדור וחוזר אליו כמו בומרנג. לכן אין היגיון של ממש במחשבה על גוף אנושי וזדוני שעומד מאחורי הקלעים ומפעיל את המגפה.

היוזם שכן עומד מאחורי המגפה ומפעיל אותה הוא כוח הרבה יותר גדול: הקונספירטור של הטבע, קושר הקשרים, הכוח העליון שרוקם בסתר תוכנית-על שתיטיב לעולם. ועד כמה שהוא בלתי נראה ובלתי נתפס, התוכנית שלו היא להביא אותנו להזדהות עם תכונותיו, שהן נתינה ואהבה חלוטה. המטרה שלו היא שנכיר סוף סוף שאנחנו שייכים למין אחד, קשורים למקור אחד. והוא לא באמת נסתר וחורש מזימות, אלא הוא גלוי ופעולותיו נראות לעין. האגו האנושי, הטבע שלנו שרוצה לעצמו על חשבון הזולת, הוא שמסתיר מאיתנו את טובו.

אם נתלכד ונתחבר יחד – ולא בשעת צרה או בזמני מגפה – אלא מתוך תחושת חיבור עמוקה, מתוך קשר בריא של ידידות, אחווה ודאגה, אז נהיה דומים במקצת לתכונותיו. וככל שנהיה דומים ושייכים לו, מזדהים עם פועלו ודבוקים בו, נגלה אותו. ביחסים בינינו. ואז כמו שכתוב, "חד מקבל חד", נוסחה פשוטה.

זאת השמועה שצריך להפיץ בעולם. וגם אם מנהלי העולם רוקחים עולם חדש, על כוח החיבור אין לאיש בעלות. לכן דווקא בימי קורונה מוכרחים להתחיל בחינוך כולל שיפתח בנו מודעות כזאת, שאין ברירה אלא לתפקד כמערכת אחת כלל-אנושית. להרים מערכת חינוך עולמית שתלמד אותנו איך עלינו לנהוג כאנושות, מהו התפקוד הנכון שלנו כלפי העולם, ואיך להיות בהתמזגות יפה, בהתקשרות נכונה בינינו ובין מערכת הטבע השלמה והמושלמת.

אהבת? שתפו

השאר תגובה

עוד בנושא